KÖVESS MINKET FACEBOOKON

Forma 1

James Allison: “A Mercedes W11 egy agresszív projekt”

James Allison: “A Mercedes W11 egy agresszív projekt”

A brackley-i csapat műszaki igazgatója elmagyarázta, milyen új erősségei vannak a forradalmian új autónak.

James Allison műszaki igazgató, a Mercedes hivatalos Youtube csatornáján közzétett bemutatón nagyjából elmagyarázta, hogy mik a W11 újításai a 2019-es együléses W10-hez képest.

“A szabályok és a gumiabroncsok 2019 és 2020 között nem változtak, de ellenfeleink leheletét már a nyakunkon éreztük és úgy döntöttünk, hogy meg kell próbálnunk előremenekülni, az eredmény egy határozottan agresszív projekt, a W11 lett ”- magyarázta Allison. 

Az autó eleje:
“Az orr és a felfüggesztés néhány részletét átalakítottuk, hogy javuljon az aerodinamikai áramlások irányítása az autó többi része felé”.

Hajtóművek és kasztni:
„A motoron végzett munka kivételes volt, mivel nem csak új lóerőket találtunk, hanem az volt a kihívás, hogy az erőegységet magasabb működési hőmérsékleten működtessük anélkül, hogy az erő és a hatékonyság elveszne. Ez nyilvánvalóan lehetővé tette számunkra, hogy kisebb hűtőnyílásokat tervezzünk a karosszériára, és ezért a kasztni keskenyebb legyen, még alacsonyabb padlólemezzel, mint a W10-en”.

Hátsó rész:
Hátsó tengely „Bevezetünk egy új hátsó felfüggesztést, amely egy teljesen új geometriát mutat be, és ebben az esetben a változást ihlette funkció az a keresés volt, hogy növeljük az aerodinamikai terhelést az áramlások irányításával. Mindezeket az újításokat az egyes alkatrészekben a súly csökkentése érdekében végzett széles körű munka is lehetővé tette.



Kattints a kommenteléshez

HAGYJ ÜZENETET!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Facebook

Új hírek

Több Forma 1