KÖVESS MINKET FACEBOOKON

Autósvilág

Az új BMW 1-est már tesztelik

Az új BMW 1-est már tesztelik

A nagyon népszerű BMW 1-es sorozatának legújabb konstrukciója már a tesztelés időszakában van és a Frankfurti Autószalonon szeretné bemutatni a gyártó.

Fotók: Twitter

Miramas, Franciaország. Utolsó tesztek az új BMW 1-es sorozathoz , az első Bömös aminek első kerékhajtása van . Pontosan ez az új autó legvitatottabb aspektusa, de szembe kell néznünk: nem legyünk vaskalapos BMW rajongók, és el kell ismerni, hogy az ügyfelek többsége nem igényel hátsó kerékhajtást. A BMW minden bizonnyal tisztában van ezzel, és helyesen preferálja a fejlesztési költségek optimalizálását a kevésbé összetett mechanikával .

A BMW által elérni kívánt cél az utastér növelése is : a hátul ülő utasok 33 mm-rel több helyet kapnak a lábaknak és 19 mm-rel a fejnek, így könnyebb autóba beülést biztosítanak. . A poggyászterület 20 literrel (összesen 380 literre) nő.

És a vezetés minősége? A BMW azt mondja, hogy a mérnökök öt évig dolgoztak, hogy olyan autót kapjanak, amely garantálja a jelenlegi hátsó kerék meghajtás által kínált vezetési élményt. A bajor cég azt reméli, hogy a BMW i3s-ból örökölt, például az ARB-vel (a működtető szerszámmal összefüggő kerékcsúszáskorlátozásokkal) rendelkező pletykákat elcsendesíti, ami javítja az autó vontatását és vezérlését: a rendszer alapfelszereltségként működik, a rendszer közvetlenül az ECU-tól működik állandó a DSC-n, hogy csökkentse az alulkormányzást. Vagy a BMW Performance Control segítségével , amely dinamikus fékezéssel javítja az autó balanszát.

Reméljük, hogy minden valóban jól fog működni, különösen annak biztosítására, hogy a tényleges BMW vezetési élménye nem vész el, amikor a BMW sportkocsikról van szó. Bár a jövőbeni M135i xDrive , a kategória csúcsa, mindenféle hajtáslánccal kapható lesz. Az 1-es sorozat legerősebb agregátja a 2 literes TwinPower Turbo, 306 Cv- os erősített tengellyel, új dugattyúkkal és összekötő rudakkal, nagyobb turbókkal és új befecskendezőkkel.

” Ügyfeleink megtapasztalják majd az optimalizált vezetési élmény rugalmasságát és pontosságát ” – jelentette be magabiztosan Peter Langen, a vezetési dinamika osztály vezetője. ” A BMW 1-es sorozat valódi BMW lesz, amelynek saját karaktere lesz .”

Ha addig nem lesz online prezentáció, akkor szeptemberben fog debütálni a frankfurti Autószalonon.

Kattints a kommenteléshez

HAGYJ ÜZENETET!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Facebook

Új hírek

Több Autósvilág