KÖVESS MINKET FACEBOOKON

Forma 1

Az új 2021-es F1-es szabályok és az új autók ezek lesznek

Az új 2021-es F1-es szabályok és az új autók ezek lesznek

F1 2021, FIA sajtótájékoztató: "Három másodpercnél lassabb autók"

Ezek lesznek az új szabályok és az új autók, hozta nyilvánosságra az FIA és a Liberty Media.

F1 2021, útmutató hírekhez

Pénzügyi szabályozás:


A kiadási korlátot 2021-re 175 millió dollárban határozták meg. Minden további versenyre egy millió hozzáadható még. Ez az összeg nem tartalmazza az „extrákként” meghatározott bizonyos költségeket: marketing, pilóták fizetése, a csapaton belül a három legjobban fizetett technikai dolgozó, engedélyek, bónuszok, extra F1 tevékenységek. A csapatoknak éves jelentéseket kell benyújtaniuk az FIA-nak, amelyen ellenőrzi, hogy a Cost Cap Administration révén minden rendben van-e. A költségvetési felső határ a szabályozás részét képezi az összes kiadás vonatkozásában, a jogsértések torolva lesznek, súlyukkal arányosan.

Műszaki előírás :


Az autóknak nagyobb leszorítóereje lesz, és a FIA célja az volt, hogy az autók szorosabban követhessék egymást a pályán. Az első szárny szélesebb lesz, és csak három profilból fog állni, egyszerűbbek és hegyesebbek lesznek. A csapatok testre szabhatják az orr, az első szárny, a motor szívóberendezése, az oldalsó tartóelemek, a motorháztető és a hátsó szárny. rendszereket Az elvégzett tanulmányok szerint az autóknak a jelenlegi 55% ellenére az együléses, az őket megelőző egyéni ülés után 86% -kal kell fenntartaniuk az erőkifejtést. A DRS megmarad. A gépek súlya 743-ról 768 kg-ra növekszik a 18 hüvelykes kerekekkel, mindez a biztonsági fejlesztések miatt. A 2021 versenyautók 3–3,5 másodperccel lassabbak lesznek, mint a jelenlegiek. A motort minden csapat megtervezheti, de öt évig ugyanazzal kell meghajtania a kocsit.

A felfüggesztést egyszerűsödik, a hidraulikus rugókat pedig betiltják. Az elektromos kerékmelegítő paplanok 2021-re és 2022-re maradnak, alacsonyabb hőmérsékleten, a költségek csökkentése érdekében, de 2023-ban betiltják őket. A féktárcsákat nyilvánvalóan növelik az új kerekekhez viszonyítva. Az alkotóelemeket öt kategóriába kell osztani: a csapatok által kifejlesztett, egyetlen szállító által előállított darabok, vett darabok, más csapatok számára értékesíthető darabok és csapatok által tervezett darabok, amelyeket az összes csapat közös adatbázisába fognak helyezni (nyílt forráskódú). A kabin szélesebb lesz, hogy ne büntessék a legmagasabb pilótákat. Javítások lesznek rajta a biztonság szempontjából is: egy gumi-membránnal, amelyet egyes szénszál-alkatrészekhez adnak a törmelékek minimalizálása érdekében. Az autók szárnyai és oldalsó részei ellenállóbbak lesznek. A féktárcsák mérete 278-330 mm, a hűtőrendszerek geometrija egyszerűbbé válik, az egyetlen beszállító belépését 2023-ig elhalasztják.

Erőforrás: a helyzet tükrözi a jelenlegi szabályokat, nem lesz kizárólagosság a turbófeltöltő és az elektronikus alkatrészek vonatkozásában, kötelező lesz ugyanolyan motorok gyártása a hivatalos csapatok és az ügyfelek számára.

Sportszabályok
A verseny hétvége a jelenlegi négy napról háromra változik, ennek következtében csökken a csapatok személyzetének a pályán való elkötelezettsége. Így eltűnik az interjúknak szentelt csütörtök. A média pénteken reggel találkozik a pilótákkal, míg a PL1 és a PL2 délutánra kerül át. A versenyen induló autók pénteken kerülnek ellenőrzésre, új alkatrészek nélkül. Ha az adott hétvégén szeretne kipróbálni egy szárnyat, akkor azt nem lehet hivatalosan használni. Korlátozások vonatkoznak a motor próbapadjára és a CFD szimulátor használatára, valamint a szélcsatornában töltött órákra is. A versenyek száma legfeljebb 25 lehet.

Az új irányításról, azaz az F1 döntéshozatali rendszeréről és a nyereségmegosztásról is megbeszéléseket folytatnak, amelyek a jogtulajdonosok és a tíz csapat közötti egyedi tárgyalások eredményeként alakulnak majd ki.

Kattints a kommenteléshez

HAGYJ ÜZENETET!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Facebook

Új hírek

Több Forma 1